Begrip van de dag (202) Alles voor de kunst

kuiten

 

ALLES VOOR DE KUNST

 

Voor de kunst mag veel, tenminste dat zeggen de scheppers ervan. Nu wil ik mezelf in de veste verte geen kunstenaar noemen. Een blogjespoeper hooguit, maar wel een schepper dus. Ik ga niet heel ver, maar vandaag durfde ik de privacy te schenden. De stewardess heb ik stiekem van achteren genomen. Niet met de bedoeling om haar heel vunzig up-skirt te fotograferen. Dat durf ik echt niet. Bovendien zou zo’n foto mijn bedoelingen echt niet verduidelijken.

 

Het beroep van stewardess is ondanks de realiteit vaak nog omkleed met een aura van mondaine vrouwen met een sexy uitstraling. Ze zijn in de volksgedachten hautain en gewillig tegelijk. Ze worden gezien als topmodellen die het net niet gemaakt hebben, rondborstig en een slanke taille met mooie billen die nimmer te dik zijn. Dat laatste was vandaag niet het geval, naast een aantal stewards, werd ik steeds geconfronteerd met de heupen van de twee vrouwelijke leden van het vrouwelijke cabinepersoneel. Nu weet ik dat bij Ryanair de stoelen dicht op elkaar gezet worden en het gangpad misschien wel iets smaller is dan bij andere luchtvaartmaatschappijen, maar bij iedere ronde werd ik geconfronteerd met het zachte vrouwenvlees van de twee.

 

Terwijl ik zat te lezen en heel zedig niet steeds opkeek, wist ik na een half uur wie van de tweede mijn schouder beroerde. De een net iets vol slanker dan de ander. Het beroep van stewardess krijgt daarmee toch weer wat sexy allure. Want niet alleen ik, maar alle passagiers zullen een aantal keren met de bilpartij geconfronteerd worden. Zullen alle passagiers even netjes omgaan met dit gegeven. Hoe zullen de dames zelf deze onbedoelde maar duidelijk aanwezige intimiteit opnemen. Beroepsgedeformeerd als ze zijn, misschien geheel neutraal. Het is in ieder geval mooi dat the girl next door nu ook gewoon stewardess kan worden. En om dat te bewijzen moest ik deze foto wel  maken, vandaar.

Over sprakeloosid

Sprakeloos, en verhalen over die sprakeloosheid, maar ook verhalen die me sprakeloos doen staan. Kortom, over politiek, maatschappij, boeken, eigen verhalen en soms iets over mezelf. Maar verhaalt niet ieder geblogt woord over mezelf. Kortom, sprakeloos verhalen.
Dit bericht werd geplaatst in Begrip van de dag en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Begrip van de dag (202) Alles voor de kunst

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik hoop wel dat je verder een behouden vlucht hebt gehad.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

